søndag den 8. september 2013

Pigesæt

 
 
 


Et sæt tøj til en lille pige, der snart bydes velkommen til verden. Sættet er lavet på bestilling, som gave. Giverne har selv valgt stof fra mit lager!

Bodyen er fra ottobre design 6/2012, syet op i en kraftig bomuldsinterlock, monteret med sort rib og lilla trykknapper.
Mønsteret er jeg blevet rigtig glad for at bruge, da jeg synes det har en god pasform, i hvertfald til Johan!
Bukserne er et hjemmelavet mønster. Syet op i bomuldspoplin fra stof2000 (nogle år gammel), det var en lille rest jeg havde liggende. De er gennemforet med sort jersey og monteret med sort rib i ankel og liv..... en løsning jeg synes fungerer rigtig godt til de små, så er der ikke noget der strammer rundt om maven!

2 kommentarer:

  1. Super fin body - jeg har selv været igang med det mønster og var ikke helt overbevist, men tror jeg skal give det en chance til ;-) rigtig fin halsåbning du har lavet :-)
    Mvh
    Karin

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karin Ea

      ja, jeg synes faktisk det er godt! i hverfald til min dreng!

      Slet

Gør mig varm om hjertet og efterlad en lille kommentar, tak!