tirsdag den 12. februar 2013

Ryd op og ryd ud

Jeg er i gang med en længerevarende proces, faktisk har den været undervejs i mere end 1 år! Hvorfor? ja, manglende tid, overskud, plads, rum.... Undskyldningerne og argumenterne er mange.
Men vi flyttede til ny adresse for godt 6 mdr. siden, efter 1 år på en midlirtidig adresse. Godtnok havde jeg et krearum der, men eftersom jeg vidste vi på et eller tidspunkt, når vi fandt det rette, skulle flytte, har det med oprydning og udrydning af mine kreasager ikke  haft den store prioritet!
Jeg har fået nyt krearum og det er hurtigt blevet fyldt op af alle mine sager, uden der er blevet sorteret nævneværdigt i det!
Nu skal det være, oprydningen!.....jeg stjæler mig til lidt tid ind imellem for at få ryddet ud.
Noget af det første der står for tur, er retrostof. Stof jeg har samlet sammen de sidste par år. Selvom jeg synes farvene er skønne, er det nok alligevel ikke mig/min stil og får det derfor ikke brugt. Selvom beslutningen er svær, må det videre til en/nogle der yder det retfærdighed. Så nu sætter jeg hele bunken til salg.

Hvis du øjner noget af interesse, så kontakt mig endelig.
Bring gerne budskabet rundt.




 
Stakken indeholder:
 
27 stk stof i varierende str. fra 1/2 betræk til mindre stk
4 hele betræk
ca. 50 stk på min. 25x25 cm.

2 kommentarer:

Gør mig varm om hjertet og efterlad en lille kommentar, tak!