søndag den 17. februar 2013

7/52




2 kommentarer:

  1. Hej Camilla.

    Så kom jeg forbi din skønne blog :o) Du har vel nok også lavet nogle fine fastelavnskostumer, heldige børn :o) Musedragten lavede jeg til vores Godte sidste år, synes mønstrene fra de gamle Ingelise Sy- og Strik hæfter er rigtig gode :o)
    Det er vel også nogle flotte ting du har syet i jersey. Dér har jeg et kæmpe hul, for strækstoffer er ikke blandt mine favoritter, gid de var. Må vidst til at øve mig :o)

    Tak for kigget, her skal jeg da vidst være fast læser :o)

    God dag
    Kh Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anette

      Velkommen til:-) det glæder mig!

      Det er nu ikke så svært det med jersey, du er jo ret ferm til at sy, kan jeg se. Så det er bare at kaste sig ud i det! Har du en overlocker? Det hjælper nok til at få et pænere færdigt resultat.

      Har også siden jeg syede musedragten fundet begge fastelavnshæfterne på udsalg hos stof2000, de ER nemlig rigtig gode! Mine prinsesse kjoler er nu syet med udgangspunkt i et stofogstil mønster!

      Kh Camilla

      Slet

Gør mig varm om hjertet og efterlad en lille kommentar, tak!