søndag den 24. februar 2013

Fødselsdagsinvitationer

Vi har dobbelt fødselsdag her i huset. Nanna bliv faderens bedste gave nogensinde... i den anledning inviterer vi jo derfor hvert år til dobbelt fest for familien.
de sidste par år, har vi ikke rigtig gjort noget ud af invitationen, det har bare været pr. sms eller telefonopringning.
I år synes jeg der skulle ske noget andet. Lige præcis hvad, vidste jeg ikke rigtig. Jeg kiggede meget på Pinterest, men synes heller ikke her, jeg rigtig stødte på det perfekte bud. Altså jeg fandt rigtig mange fine ting, bevares, men vurdere at de enten tog for lang tid at lave, eller var for tematiske...
En tur i den lokale Tiger butik, løste dog mit problem.
Jeg synes det blev en rigtig fin løsning, hvor Nanna har fået lov til at sætte sit eget præg på invitationerne. (selvom det var svært nok at holde hende til ilden bare ved de 6 hun skulle lave!)

De eneste materialer det krævede, var tusser, kuverter og lidt lir i form af flag og masking tape.






2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Lige præcis.... Og de er også blevet taget rigtig godt imod hos store som små!

      Slet

Gør mig varm om hjertet og efterlad en lille kommentar, tak!