torsdag den 14. marts 2013

Snart påske

Det første påsketingeltangel er flyttet ind.
Jeg har ellers ikke før været så meget til påskepynt, men jeg kan så tydeligt huske, at jeg som barn, synes at det var en fryd, hvert år, når min mor fandt kassen med påsketingene frem!
Sådanne minder ønsker jeg også mine egne barn skal have, og derfor har den første påskepynt fundet frem til vores hjem. Ret godt gået, om jeg selv skal sige det, da kassen med julepynt ikke nåede meget længere end turen ned fra loftet og ind på gulvet i spisestuen.... jeg fik kun lavet en advenstdekoration og kalenderlys.

 Tulipaner i sart lyserød

 Små kaniner med kurve, hvori Nanna og jeg har sået karse.
 
En kurv fuld af farvede marmoræg, Perleplade fra Nanna, pige med kurv fuld af flittiglise.


2 kommentarer:

  1. Åh, ja, karse. Godt du mindede om det. Det skal jeg simpelthen snart så. SÅ hyggeligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det hører sig ligesom påsken til! Heldigvis gror det jo ret hurtigt vi er i hvertfald allerede klar til anden omgang!
      Kh Camilla

      Slet

Gør mig varm om hjertet og efterlad en lille kommentar, tak!