søndag den 17. marts 2013

11/52

Så er jeg med igen, fik nemlig slet ikke taget nogle billeder af børnene i sidste uge! for det er som om, at vupti så er ugen gået.

 
 Taget på hendes fødselsdagsmorgen.
Glæden er stor hos Nanna, da der under papiret åbenbarer sig en disney Rapunzel dukke.
 

Lørdag formiddag, Freja kokkererer i legekøkkenet, mens de voksne kokkererer i det rigtge køkken.
 

Johan har fået øje på sig selv i spejlet på legetæppet. Det med atligge på maven, er ellers ikke hans favoritdisciplin. Til gengæld vil han gerne trille om på siden.... og den der tommeltot er dejlig at sutte på, øv øv, men sutten den er desværre ikke populær.

2 kommentarer:

  1. Jeg har slet ikke fået sagt tillykke med Nanna. Det er vildt så hurtigt 4 år kan gå og dejlige billeder, det er så hyggeligt med det projekt:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Theresa
      Tusind tak, ja det er utroligt at 4 år går så hurtigt!
      Jeg synes det er genialt, da man jo så, for det meste, lige for taget nogle billeder af ungerne, og skriver et par ord om dem! Jeg håber i hvertfald at jeg får samlet sammen på det tilsidst, ja og bliver ved med at bevare gejsten omkring projektet.
      Fortsat god uge
      Kh Camilla

      Slet

Gør mig varm om hjertet og efterlad en lille kommentar, tak!