mandag den 4. november 2013

Vinder af Giveaway

Så fik jeg udtrukket vinderen af min giveaway med en fin heldragt til en lille dreng eller pige!

Og vinderen, dam dada dam og trommehvirvel, er denne heldige dame:-)

Jeg ved allerede at der skal kreeres til en lille dreng, men hvis du nu giver mig et praj om størrelse og til hvilken adresse den skal sendes, så får jeg bakset den afsted hurtigst muligt. (Madebycatesa@gmail.com)

Og til alle jer andre, tusind tak for deltagelsen, det er jo ganske overvældende at i overhovedethar lyst til at deltage i lodtrækning om en af mine hjemmelavede sager! Det gør mig helt vildt glad, skal i bare vide:-)

Men stay tuned, jeg har mere i ærmet inden jul!

4 kommentarer:

  1. Ej, tillykke til Arliana! Det er jo perfekt når nu der er en lille ny i vente. Når nu ikke den skulle hjem til os (;-)), så kunne den ikke ende et bedre sted.

    SvarSlet
  2. Ih hvor er det en fin giveaway! Pokkers jeg først ser den nu ;)

    Camilla

    SvarSlet
  3. Eii.... (hopper lige akavet op og ned)...

    Hvor er det fantastisk at jeg har vundet ;0) - Jeg skynder mig at maile til dig med det samme..!

    SvarSlet
  4. Ih hvor perfekt at det blev Karen E:-):-):-)

    SvarSlet

Gør mig varm om hjertet og efterlad en lille kommentar, tak!