lørdag den 20. oktober 2012

voksi....

Da Nanna var 1/2 år købte jeg en brugt voksidyne med at noget slidt og falmet betræk. Jeg syede dengang et nyt betræk i meget pigede farver. Da vi så fik Freja måtte der både en ekstra voksipose til (Nanna brugte stadig voksi i dagplejen) og et nyt betræk til den nye pige, da det andet i mellemtiden var gået i stykker! og det blev naturligvis også i pigefarver! Nu kan man så spørge sig selv om hvorfor den nye pige ikke bare fik den nye voksi? Jo det var egentlig også meningen, men jeg fandt ud af at den nye voksi var længere end den gamle jeg havde købt brugt, og derfor var det mest logisk at det store barn fik den lange voksi.

Freja bruger ny den "nye" voksi og derfor måtte der atter fikses et nyt betræk til den gamle voksipose.
Bærepladen har jeg lånt mig til, da vi ikke tidligere har brugt sådan en, men da liften ikke kan være i den tvillingeklapvogn jeg har fundet. Skulle der en bæreplade i posen for lettere transport og flytning af pose med baby i.

Dette er syet i petroleumsfarvet kraftig dunlærred som yderstof, fundet i resteafdelingen i en af mine foretrukne stofforretninger (Videbæk stof-og sycenter).
Inderstoffet er strækfrotté med elghoveder fra stof og stil.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Gør mig varm om hjertet og efterlad en lille kommentar, tak!