fredag den 19. oktober 2012

Snor på perlerne

Hver mandag går jeg i legestue med Freja... en dag var der en kær lille dreng der havde en perlesnor liggende i sin autostol... Freja hapsede den med det samme, hun synes den var helt fantastisk...  Og blev ret sur da hun måtte aflevere den igen, da vi skulle hjem.
Derfor måtte mor jo i gang med at lave en tilsvarende til hende....

Den oprindelige var lavet med 18 farvede perler i vilkårlig rækkefølge, og min hensigt var at det ville jeg også.... men mine øjne har det åbenbart bedre med orden på farverne, derfor blev den regnbue farvet.






Trækuglerne jeg har brugt her (ligesom den oprindelige) er giftfrie farvede træperler fra det tyske firma Grimms, de er 3 cm i diameter og samlet med anorakelastik, så den er elastisk og kan formes!

Disse har jeg købt hos Askeladen i Aarhus, men jeg ved tilsvarende kan findes her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Gør mig varm om hjertet og efterlad en lille kommentar, tak!