mandag den 29. september 2014

Come fly with me....

For et par uger siden, så jeg på instagram den sødeste lille sweater til en lille gut! Det var med en lille "papirsflyver" på mavsen og simpelthen ikke til at stå for!

Straks måtte jeg selv igang med sådan en sag! Jeg fulgte linket som brugeren havde lagt og downloadede skabelon på "flyveren". Du kan selv finde skabelonen på flyveren, samt andre små anvendelige figurer her

Resultatet af mine anstrengelser kan i se her! Quiltet jersey og velour er oprindeligt fra stof og stil, men hevet ud fra lageret!

Mønsteret er fra Alt om håndarbejdes symagasin.







5 kommentarer:

  1. Den er rigtig fin og dejlig vamset i efterårsvejret...;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne, tror heller ikke det bliver den sidste af den slags jeg får lavet til knægten.

      Slet
  2. Super fin detalje. Den må jeg huske:-)

    SvarSlet
  3. Hej Jonna, ja den er ret god ikke? Faldt også pladask for den! Perfekt til en lille gut med krudt i!

    SvarSlet

Gør mig varm om hjertet og efterlad en lille kommentar, tak!