mandag den 3. juni 2013

Opfyldning på mor-kontoen

Det var hvad der blev da jeg lørdag morgen pakkede mine symaskiner, stof, nål og tråd, og drog til Vejen til blogtræf arrangeret af Tina og Christina

Det var en hel igennem fantastisk og inspirerende dag. Snakketøjet blev motioneret, der blev grinet, spist, syet, spist og snakket lidt mere.

Dette var mit andet blogtræf, og endnu engang blev jeg forundret og glad over hvor hurtigt snakken kører, somom vi alle har kendt hinanden i 1000 år. Men sådan er det nok bare, når vi alle har samme fællesnævner....lyst og hang til det kreative hvad enten det foregår med stof, garn eller papir!

Jeg havde jo planlagt at der skulle syes MINDST 5 par sommerbukser til bettemanden.... Nåede lige at blive færdig med par nr. 2 inden alle pakkede sammen og forlod lokalet.... Typisk, man slæber sig en pukkel til og får alligevel ikke brugt halvdelen af det medbragte.

Tina og Christina havde desuden lavet et helt enormt stykke arbejde med at skaffe sponsorgaver. De blev alle uddelt under pakkelegen, hvor alle deltagere også hver især havde medbragt en gave.


En af mine præmier var sponsoreret af Sunes retro-garage i Brædstrup. Jeg har aldrig selv været der, men efter sigende skulle det være et mekka for retroelskere. Han har ikke nogen webshop eller hjemmeside.
Men her er adressen i hverfald hvis du har lyst at smutte forbi der:
Retro Garagen
Søgade 22
8740 Brædstrup
Åbningstider: lørdag og søndag 11-15 (ferielukket i juli)






Min andre pakkepræmier
saltmandler, ørestikkere og tørklæde fra Gitte
syslepose fra Sus
lille clutch lavet af Lena
 
 
Didde-louise blev færdig med en elefant
 

 





små glimt fra dagen.


Og bettefyren her klarede bare alle de qvinder i stiv arm.

2 kommentarer:

Gør mig varm om hjertet og efterlad en lille kommentar, tak!