onsdag den 12. juni 2013

Chocolate chip'n mint

Jeg var forleden på barselsbesøg hos en helt særlig lille mand!

Han mor skulle selvfølgelig begaves med en af mine hjemmelavede kreationer....

Et projekt der bare lige skulle laves hurtigt. Typisk skulle det ikke gå sådan! Først kunne jeg ikke finde mønsteret på den buksedragt jeg ville lave, dernæst var det ligesom det perfekte stof ikke kunne findes.... Ja utroligt nok, selvom mine skabe bugner, er det alligevel som om jeg altid mangler det rette!

Heldigvis efter en endevending af bunkerne, dukkede det rette op.

Resultat minder mig lidt om en lækker sommer isvaffel med ckokolade og mynte....













Mønstrene på body og bindebuks har jeg selv lavet!

7 kommentarer:

  1. Hold nu op Camilla hvor er det et sødt sæt, sig mig hvad er det brune for noget stof??? Det ser meget spændende ud... Troede først det var frotté, men det snyder kan jeg se på nærbillederne.
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Libbie

      Takker.... Modtagerne blev heldigvis også glad for det.

      Det er sådan noget bomuldspique.... Det samme stof som polo'er laves i! I et anfald af grådighed for et par år siden købte jeg en stor mængde, da jeg synes det kunne være fedt til bukser (faldt for striberne) men har først fået brugt noget nu!
      Kh. Camilla

      Slet
  2. Ej, hvor er det et herligt sæt :)

    SvarSlet
  3. Armen, Camilla, du er så prof!!! Skøn farvekombi, og bemærkelsesværdigt lækkert design af de bukser!

    SvarSlet
  4. Jamen Trine jeg synes da også du laver nogle superfede ting:-)
    Ja det er et grundmønster jeg har konstrueret med inspiration flere forskellige steder fra! Så kan man variere og lave detajler som man nu lige synes:-)
    Kh. Camilla

    SvarSlet
  5. Hvor er det skønt! Hvor er det brunprikkede stof fra?

    KH Gitte

    SvarSlet

Gør mig varm om hjertet og efterlad en lille kommentar, tak!