tirsdag den 16. april 2013

En form for ornitologisk hjørne

Jeg har fået indrettet et lille hjørne, eller rettere, flyttet rundt på 2 lænestole i hjemmet!

Min elskede gamle lænestol, der stammer fra mine oldeforældres hjem er flyttet ind i et hjørne i spisestuen. Henriks lænestol måtte denne gang tabe dysten....til fordel for en løsning, der falder mere i min smag!
Jeg har piftet lidt op med en pude syet i photoprint fra stof og stil.

Selvom det er 3/4 år siden vi flyttede. Synes jeg stadig der er nogle løse ender rundt omkring. men mon ikke det kommer hen ad vejen. nogle gange har jeg det alligevel også sådan, at forskellige ideer skal prøves af først, før den rette bliver fundet.
Det næste projekt på indretningsfronten er først og fremmest en ny seng til Nanna.

 


 

3 kommentarer:

  1. meget lækker stol, og jeg kan rigtig godt lide det lidt kitchede præg det får pga svanerne, sådan lidt ala de gamle royal copenhagen figurer, der også kan se rigtig godt ud i den rette sammensætning.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marie
      Ja det er nok enten eller med den pude! Jeg synes den er ret fin... Især farverne. Heldigvis synes kæresten det samme!

      Slet
  2. Den er så smuk, er helt vild med ryglænet,faconen ja det hele. Den er så fantastisk, lækker hjørne I har fået lavet :-) jamenaltså det blir da spændende at se jeres senge projekt til prinsessen :-) ha en dejlig weekend når den kommer :-)

    SvarSlet

Gør mig varm om hjertet og efterlad en lille kommentar, tak!