søndag den 10. november 2013

En anbefaling

Det har ofte været med bekymring at ungerne har snuppet Ipad'en! Jeg har nærmest siddet på pinde, når de har siddet med den! For kombinationen af en udsat skærm og vores klinkegulv er ikke noget der går særligt godt i spænd! (Ikke at uheldet har været ude, men det er altid med et "hvis nu"). Min ipad er født med et tradiotionelle cover, men det sidder ikke særligt godt fast for små børnehænder.
Længe overvejede jeg en Speck Iguy, men så så Henrik en lille annonce i den lokale avis med et andet slagsikkert cover til Ipad's. Så var jeg ikke et øjeblik i tvivl om at det skulle være dette! 

Mit nye cover, hedder iBumper og fåes her. Det er ikke så dyrt, og så er det endda også voksen venlogt, men holder godt på det, det skrider ikke på underlaget og det er ikke nødvendigt at pille det af, hvis man skal have Ipad'en med sig!









(dette er IKKE et sponseret indlæg, jeg vil bare gerne dele min begejstring over produktet)

1 kommentar:

  1. Tak for anbefalingen! Har lige købt en Ipad i julegave til den ældste og viste min kæreste dit indlæg og han har bestilt en med det samme :)

    SvarSlet

Gør mig varm om hjertet og efterlad en lille kommentar, tak!