onsdag den 29. oktober 2014

Barsels - og fødselsdagsgaver

For nogle uger siden blev vi uventet inviteret på 2-års fødselsdags pålægskagemand.... Eller rettere vi havde forhørt os om vi måtte komme forbi til et lille barselsbesøg, så vi kunne se den lille prinsesse og aflevere det lille sæt tøj jeg havde lavet til dem!

Så da vi en lørdag formiddag blev inviteret til aftensmad, måtte jeg hurtigt lige finde på noget til fødselaren..... Og når jeg nu var i gang kunne jeg ligeså godt lave en dobbelt op, så Johan også kunne få et eksemplar!

Mønstre på pigesættet er fra Ottobre design, husker ikke lige nummeret! Stof oprindeligt fra Stof og sy i Videbæk

Mønster på bluserne er også fra Ottobre design. Stof fra stof og stil, og en lokal forhandler.















5 kommentarer:

  1. Smukke sager, alle som en...

    SvarSlet
  2. Du er så inspirerende til det tøj:-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det nogle fine sæt. Jeg ville sådan ønske jeg havde en overlocker - det virker bare så nemt at få et sæt tøj igennem maskinen :)

    SvarSlet

Gør mig varm om hjertet og efterlad en lille kommentar, tak!