søndag den 20. januar 2013

upcycling #1

Da jeg i starten af denne måned så dette indlæg af Sara på motherblogger om hendes mission kun at benytte forhåndenværende materialer til at sy nyt af, tænkte jeg at det var en perfekt måde af bugt med noget af det, primært tøj, der er skaffet til huse. Tøj der enten er fundet i genneren, fundet billigt på udsalg eller noget af vores aflagte. Altsammen tøj der "bare lige" skulle ændres lidt men så aldrig er kommet videre.
Desuden har jeg skabe og hylder overlæsset med stof af alle slags....ja nok til at sy nyt tøj til hele familien i flere år!
Så materialerne til faktisk at fremstille noget brugbart, er helt klart til stede!

Så her er første projekt

 
 
 
Kjole til Nanna syet af en rest sort jersey og en nederdel fra HogM hvor jeg
havde klippet linningen af for længe siden. Neon pipingen droppede jeg til fordel for et lille mærke i siden.
 
Lige nu gider hun ikke have den, den er også lige til den store side til hende. Måske om nogle måneder. Ellers bliver Freja stor nok på et tidspunkt, hvis dyreprint da stadig er moderne til den tid!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Gør mig varm om hjertet og efterlad en lille kommentar, tak!