fredag den 7. december 2012

Sidste år....

.... på denne tid, lå jeg nærmest vandret, jeg havde indvilget i et, kan jeg se nu, lidt vanvittigt projekt, nemlig at sy 10 identiske julemandskostumer!

Det hele startede med, at kæresten fortalte at han skulle klædes ud som julemand til den julefrokost han skulle til sammen med sine logebrødre. Fint tænkte jeg, det vil jeg gerne sy. Et par dage senere skete der dog det, at han var til forsamling med de 10 andre, og de fik den geniale ide at de skulle være ens. Kæresten sagde straks... jamen det kunne jeg da lige klare, og ja det indvilgede jeg så i, med den betingelse at det ikke bare blev noget  ta' på og smid ud klamp.... ja så jeg havde selv sat overliggeren højt.

Men trods tidspres og mange bandeord på vejen, så nåede jeg det til deadline. De blev noget så fine alle de mænd, og faktisk ret stolte over deres flotte kostume.

Kunne jeg finde på noget tilsvarende en anden gang? sandsynligvis!




4 kommentarer:

  1. Hold da op et projekt, du fik forhåbentlig en god belønning;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Theresa, ja det var! Heldigvis har jeg fået rigtig meget kredit i form af imponerede miner og meget ros. Og det betyder rigtig meget for mig (fik selvfølgelig også dækket omkostninger og en ok betaling for striden:-))
      Og i år gentager herrernes jule komsammen sig! Og de nye brødre efterspørger kostumer.... Men det kan jeg ikke nå i år! Jeg kan lige overkomme at lave huer og skæg til dem der mistede det sidst!

      Slet
  2. Er du SINDSYG, hvor er du en sød kæreste Camilla!!
    Og hvor er kostumerne blevet flotte!

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes også jeg er ret sød:-) heldigvis sætter de meget stor pris på min indsats.... Og at der er nogle der efterspørger kostumet er jo en stor cadeau!

      Slet

Gør mig varm om hjertet og efterlad en lille kommentar, tak!